Notice: Undefined variable: sayfa in /home/animeweb/vampireknight.anime.web.tr/site_f.php on line 66
Vampire Knight Türkiye - Ziyaretçi Defteri
 

Ziyaretçi Defteri

Toplam 175 mesajdan 1 - 10 görüntüleniyor.

hotaru
Sitenizdeki bilgiler ve sitenizin tasarımı çok güzel olmuş. Hepinize bolca teşekkürler

misamisa
yha vampire knight'ın 3. sezonu çıkıcak mı? cevap lütfen

kaname - zero
ya 3 günde bitirdim wala bütün bölümleri tekrar izlemeyi bile düşünüyorum wala şarkılar faln super her şey çok harika özl kaname ve zero... inş 3.sezon çıkar napcam ben şimdi wala kendimi boşlukta hissettim bitince lütfen haber alırsanız haber verin

Nana
Kendi siteme bile giremiyorum doğru düzgün, hemen nasıl cevap vereyim size XD 3. sezon falan yok şimdilik. Ben olacağını sanmıyorum zaten:) Vampire Knight'ın orjinal web sitesi vampire-knight.jp adresinde bir bilgi olurdu eğer olsaydı.

uchiha_sasuke
''betül''cüm 3.sezon anime yok malesef ama manga devam ediyor..bencede saçma manganın devam etmesi ama naapsınlar adamlar ayda bir çokıyor manga da üstelik şahsen ben fazla bir ilerleme göremiyorum.(tüm soruların cevaplandırıldı XD) ve daha önceki mesajımda da belirttiğim gibi vampire knight season 3 2009 sonunda çıkıcak haberleri doğru mu?!(merak ediyoruz burdaa..huuuuu NANA arkadaşım -site kurucusu- bir cevap yaz hacı ya)

betül
ya 2 gün oldu bu animeye başlayalı 26 bölümün hepsini birden izledim ama şimdi ne yapcağımı bilmiyorm mangadan devam ediyim dedim kafam karıştı animeden farklı bir sırayla gidiyor ve mangaya baştan başlamaya üşeniyorum bu 3.sezon ne zmn çıkcak yoksa çıkmıycakmı eğer çıkmıycaksa neden manga devam ediyor bu durumda devam ediyor olması biraz saçma değilmi(xD bnde soruların ardı arkası tükenmez)

Işıl
Ellerinize sağlık,site çok güzel olmuş. Özellikle bannera bayıldım:))

banu
maalesef türkiyede yok:(((( ben çok araştırdım ama lanet olsun ki bulamadım:@ ıhmm neyse bak orda yazıo siteler online okuyabilirsin şahsen ben öyle yaptım;)) emin ol onlarıda hadi 3 gün demiim de 1 haftada bitirirsin,çok sürükleyici=)

kaneme_ed
Anime izlemeye 3 gün önce Vampire Knight ile başladım ve 3 gün içinde 26 bölümüde izledim gerçekten çok zevkliydi,yani bir animeciyim ama bundan sonra emin olun sıkı bir anmeci olucam tabi Kanime nin bu işteki etkisini unutmayalı:)) Ve bu yeni animeciye destek olmak isteyenler lütfen bana VK ın mangasını Türkiye de nereden satın albileceğimi söyleyebilr mi?eğer cevaplarsanız çok sevinirim.Ve site yöneticisi Nana ,siten çok güzel ellerine sağlık....:)

uchiha_sasuke
bende biryerde 3. sezonun animesinin 2009 sounda geleceğine dair bir haber okudum acaba doğru mu?

Ayrıca 158 mesaj onay bekliyor, kontrol edildikten sonra yayınlanacaktır.


Mesaj Gönder

Adınız:
E-Mail Adres:
(Bu bilgi gereklidir)
Mesajınız: